【麥雷麥】I Kissed Mycroft/Lestrade 歌詞翻譯

一位厲害的外國女孩改編了Katy Perry的I kissed a girl這首歌的歌詞還唱了出來!

他的歌詞實在太討人喜歡了所以自己便在沒有授權的情況下簡單翻譯了他...

而我也為此首歌寫了兩篇延伸文↓↓↓

【I kissed Mycroft】→點此。

【I kissed Lestrade】→點此。

歌曲(→請點此

以下是翻譯-

I Kissed Mycroft/Lestrade [And I Liked It] Katy Perry cover

(Lestrade P.O.V)

This was never the way I planned
這絕非在我的計畫內

Not my division
我是直的

But when I saw that umbrella in your hand
但當我看見你拿在手中的傘

I Lost my discretion
我失去了我的慎重

It’s not what
這不是

I’m used to
我所習慣的

Not how a DI should behave
這不是一個探長應該表現出的

I’m curious for you
我對你充滿好奇

Caught my attention
你攫取了我所有的注意力


I kissed a Holmes and I liked it
我吻了一位福爾摩斯而我喜歡這感覺
(不忍說我有查到有人翻成我很爽XD)

I snogged him right at a crime scene
我在犯罪現場和他接吻


I kissed a Holmes just to try it
我吻了一位福爾摩斯而我只是想試試看

I hope Donovan don’t mind it
希望Donovan不會介意這事

It felt so wrong
這感覺非常不對勁

It felt so right
但又感覺超對

I’m with the government tonight
我今晚和大英政府在一塊

I kissed a Holmes and I liked it
我吻了一位福爾摩斯而我喜歡這感覺

I liked it
我喜歡這感覺


(Mycroft P.O.V)

Don’t be alarmed. It’s to do with sex…
別驚慌,這一切就只是本能

And the Inspector
和這位探長

He’s my expiramental game
他只是我實驗性質的獵物

Just human nature
這不過是人類的天性

It’s not what
這不是

Politicians do
一位政治人物該做的事

Not how they should behave
這不是他們應該表現出的

But when he split up with his wife
但是當他和他的妻子分手

My heart refused to obey
我的心拒絕順從

I kissed Lestrade and I liked it
我吻了Lestrade而且我喜歡這感覺

Got caught by my brother’s flat mate
還被我弟弟的合租人看到

I kissed Lestrade just to try it
我吻了Lestrade而我只是想嘗試

I hope Sherlock don’t mind it
希望Sherlock不會介意

It felt so wrong
這感覺非常不對勁

It felt so right
但這又感覺非常的對

The Ice Man’s in love tonight
今晚Ice Man陷入愛情

I kissed Lestrade and I liked it
我吻了Lestrade而我喜歡這感覺

I liked it
喜歡這感覺


(Lestrade P.O.V)

British Government so magical
英國政府是如此的神奇

Ginger hair, pink lips, so kissable
薑紅的髮絲、粉嫩的唇瓣,如此的誘人親吻

Hard to resist so touchable
令人難以抗拒的想去碰觸

Too good to deny it
好到無法否認

Ain’t no big deal, it’s innocent
這沒甚麼,這很單純

I kissed Mycroft and I liked it
我吻了Mycroft而我喜歡這感覺

I did it right at a crime scene
我做了這件是在犯罪現場

I kissed Mycroft just to try it
我吻了Mycroft我只是想試試看

I hope my ex wife don’t mind it
我希望我的前妻不會介意這事

It felt so wrong
這感覺非常不對勁

It felt so right
但又感覺超對

I’m with the government tonight
我今晚和大英政府在一塊

I kissed Mycroft and I liked it
我吻了Mycroft而我喜歡這感覺

I liked it
我喜歡這感覺

评论
热度(8)

© 凌黎 | Powered by LOFTER